• در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش اصفهان مطرح شد؛
  • راهنمای استاد - شاگردی راه گشای پایداری اشتغال

  • ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
اگر آموزش در جامعه بر اساس نیاز و شناخت بازار کار و با شیوه سنتی استاد-شاگردی انجام شود، سبب بهبود آموزش و ماندگاری اشتغال می‌شود.

به گزارش رواط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، کیارش فرقدانی مدیرعامل شرکت میزان گستر علم و دانش از شرکت‌های مستقر در این شهرک در بیست و چهارمین نمایشگاه ملی پژوهش، فناوری و فن بازار تهران گفت: این شرکت در دوره جدید با دو محصول سامانه «کد اموز» و «مریتا» در بخش مدیریت تصمیم سازمانی، حضور داشته است.

وی گفت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن طیف وسیعی از نرم افزارهای هوشمند، افراد بر این باور هستند تا سطح زندگی خود را با توسعه و پیشرفت آنها همگام سازند. از سویی نمایان است که تکنولوژی روز دنیا، کمک شایانی به بهبود و تصحیح سبک زندگی و توسعه کسب و کارها کرده است. شرکت خلاق میزان گستر علم و دانش با تکیه بر دانش و فناوری روز و خلاقیت متخصصان جوان خود فعالیت خود را در زمینه ی مشاوره، طراحی و پیاده سازی سامانه های نرم افزاری و تربیت و آموزش نیرو های متخصص و حرفه ای برای ورود به بازار کار آغاز نمود.

مدیرعامل شرکت میزان گستر علم و دانش گفت:در سامانه کد آموز مهارت و تجربه عملی برنامه نویسی به کار آموزان آموزش داده می‌شود و پس از معرفی آنها به مراکز متقاضی برنامه نویس،در قالب حلقه گم شده و سبک قدیم استاد-شاگردی تا یکسال تحت حمایت علمی و اجرایی قرار می گیرند. همچنین سامانه دیگر با نام تجاری «مریتا» در حوزه مدیریت تصمیم بیشتر مربوط به شرکت‌ها ارائه می شود تا در قالب ده ها مسأله پیش رو درست ترین تصمیم از سوی مدیران اتخاذ شود.

فرقدانی افزود:این سامانه نرم افزاری در قالب نظام نظر خواهی و ارزشیابی، با جمع آوری آرا و نظرات مدیران شرکت و ترکیب وزن هر نظر، فارغ از برداشت های ذهنی، بهترین نظر نهایی را مصوب و برای بهربرداری از آن به مدیر عامل ارائه می دهد.

شایان ذکر است شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حدود 700 شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر در خود، به طور تخصصی به رفع نیاز فناورانه صنایع می‌پردازد. صنایع پیشرفته نظیر صنعت هوا فضا، نفت، گاز ، پتروشیمی، تجهیزات پزشکی و همچنین صنعت فولاد، از جمله صنایعی هستند که از محصولات این شرکت‌ها برای پیشبرد اهداف خود در عرصه تولید استفاده می‌کنند.

تعداد بازدید : ۳۸۴      تاریخ: 1402/09/22

ثبت نظر

جهت ارسال نظر لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

captcha
ثبت نظر

نظرات کاربران

درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.

اخبار سایت